

Circulaţia locomotivelor şi a convoaielor de manevră între LFI MARUB şi Staţia Braşov Călători
- Întocmirea – la schimbarea mersului de tren, / actualizarea permanentă a tabloului cu orele de intrare – ieşire şi aducerea la cunoştinţa şefului de tură T şi a personalului de exploatare interesat.
- Seful de tură din MARUB face verificarea personalului de locomotivă/partida de manevră, la intrarea în serviciu, fapt consemnat în Registrul alcooltest şi în Foaia de parcurs a mecanicului de locomotivă.
- Inainte de iesirea convoiului de manevra de pe liniile L.F.I. MARUB in statia Braşov se efectuează proba de frână completă.
- Şeful de tură T de pe LFI MARUB solicită prin telefon, IDM dispozitor din Staţia Braşov Călători, ieşirea materialului rulant de pe LFI MARUB, în staţie. Solicitarea se face cu număr, oră, tipul şi numărul locomotivei / tren la compunere, şi se înscrie în registrul special „Registrul pentru intrarea / ieşirea materialului rulant pe şi de pe LFI MARUB”.
- Solicitarea ieşirii locomotivei / convoiului în staţie se face de către mecanic / şeful de manevră, în baza comunicării făcute de către şeful de tură T, numai după ce locomotiva / convoiul se află în faţa semnalului luminos de manevră M15.
- IDM dispozitor din Staţia Braşov Călători, execută parcursul de manevră prin punerea semnalelor luminoase de manevră pe liber, pentru ieşirea materialului rulant de pe LFI MARUB Braşov, după care confirmă prin staţia radio telefon acest lucru.
- Circulaţia materialului rulant între LFI MARUB şi Staţia Braşov Călători se face în baza comunicării executării parcursului de către IDM dispozitor, a indicaţiilor permisive ale semnalelor luminoase de manevră aferente liniilor de circulaţie şi manevră care fac legătura între LFI MARUB şi Staţia Braşov Călători, respectiv semnalul de manevră M 15.
- Pentru ieşirea locomotivelor izolate de pe LFI MARUB în Staţia Braşov, personalul de locomotivă se va convinge că semnalele luminoase de manevră dau indicaţii permisive, sabotul de deraiere S3 este răsturnat de pe şină, după care va pune locomotiva în mişcare.
- Pentru ieşirea convoaielor de manevră de pe LFI MARUB în Staţia Braşov, conducătorul manevrei se va convinge că semnalele luminoase de manevră dau indicaţii permisive, sabotul de deraiere S3 este răsturnat de pe şină, după care va da semnale optice şi acustice către mecanicul de locomotivă, care va pune convoiul de manevră în mişcare.